Välkommen till mig blogg!

Hmm... vad håller jag på ge mig in på?!?! Jag - blogga?!?! Som om jag inte har fullt upp redan som det är? Men inspirerad av Pias fina bloggdesigner så känner jag att jag vill göra ett försök.

Här kan ni se ett par av hennes fina designer:
http://piabur.blogg.se/
http://princessjessie.blogg.se/

Men då var det ju just det där med design... ja jag vet att det finns färdiga mallar, men jag vill ju ha en sån där fin personlig blogg. - Pia kan inte du starta en skola och lära mig? ;)

För typ en så där sju år sen eller hur länge sen det nu var så höll jag på och designade en hemsida om Oliver, i och för sig utifrån ett hemsideprogram, men jag lärde mig även lite html-kodning. Men tror ni jag minns nått? Nä, just det... Suck... Det blir till att lära sig på nytt, för jag gissar att man måste kunna sånt om man ska kunna göra en sån där fin... *drömmer*

Men det lär nog ta ett tag tills drömmen har blivit verklighet, så den här färdiga bruna mallen får väl duga så länge.

/Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0