Så underbart!

Är så där lycklig som man kan bli av att få dansa och jag har verkligen fått dansa. I två dagar har jag och mina danskollegor på jobbet haft kompetensutbildning med Anja Arnqvist. Vi har jobbat med improvisation och komposition. Det har varit SÅÅÅÅÅ skoj. Särskilt igår då vi jobbade med komposition. Från att på morgonen ha "safeat" och inte vågat/kunnat/vetat hur jag skulle ta ut rörelsera till eftermiddagen... Wow!!! Vad jag kan!!! Å vilka nya moves jag kan göra! Helt fantastiskt. Men det känns i kroppen idag, jag träningsvärk som heter duga
Det enda tråkiga var att det bara var två dagar...  Jag hade gärna hållt på hela veckan!

Anja tog några bilder som hon skulle skicka till oss. Får se om jag kan lägga in nån här sen så ni får se hur underbart vi hade det.


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter verkligen helt underbart!!

Jag vill också dansa!



Snyggt med nya headern också. Som sagt, jag gillar den blå bilden jättemycket!

2008-10-29 @ 20:06:09
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0