Behöver lov!

Hmm... just nu, eller rättare sagt hela hösten tror jag, förlägger jag saker både här och där. Det är mer regel än undantag att jag glömmer mitt usb-minne kvar i datorn på gymnasiet. Jag glömmer papper i skrivaren, remoten till ipoden är bara spårlöst försvunnen osv. Nu kan jag även lägga till i listan ett borttappat grönt pennfodral, med massor av färgglada pennor och mitt USB-MINNE!!! Och jag som inte har sparat allt jag har på minnet på någon datorn. Åhh, så arg jag kan bli på mig själv. Jag som brukar ha koll på läget, oftast iaf. Det är tur det snart är lov. Men nu är ju frågan var hade jag det sist? Ingen aning *suck*. Har jag glömt det i nån gympasal eller fritidslokal, så gissar jag att chansen är stor att det är borta för alltid, men man vet ju aldrig... Får hålla tummarna att jag hittar det, men om realisten talar så är det nog kört, tyvärr.

Annars då? Jo, det är rätt bra, efter att nyss ha kommit hem efter en  avstressande ridlektion, där jag fått ladda batterierna med lugn och energi och det dessutom är fredag imorgon så kan man ju inte klaga. Ser fram emot en lugn skön helg med mina pojkar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0